joi, 20 decembrie 2007

Vai...Of...Uf...ih... [ -_- ]

Vai ... iar ma simt neinteleasa... pierduta...stricata... (stati o secunda sa-mi iau viermisorul din ochi)...
Ce bine ma simt acum si totusi nuuuuuuuuuuuuuuuuu....
Doamne... viata mea s-a sfarsit .... lacrimile mele fac codite impletite cu ... ceea ce vine din nas... servetelele umede ma injura pe sub masa...
Rimelul de 23.4 lei noi curge ... incerc sa-l prind dar nu se transforma in bani... pacat ...
M-am mai si murdarit pe maini...
Mi-e lene sa ma duc la baie ... e mai aproape cutitul de pe masa...
Deschid campania "Ne sinucidem ca sa nu ne mai spalam pe maini" ... Ah... NU ! Nu e bine...
Ma vreau originala ... si adevaratul original nu vrea sa fie copiat... asta a zis-o un nene...
Ma ridic de pe pat si calc pe scrumiera care de ciuda se face tzandari ... desigur... ma murdaresc si pe picior...
Imi vine sa-mi smulg paru' din cap ... scrum si sange ...
Viermisorul, pe care l-am aruncat cand imi ataca ochiul, s-a intors sa adulmece o presupusa masa...
De data asta va zbura pe geam ... nesimtitu'... imi vrea sangele de la prima intalnire ... picioru meu e virgin... ce naiba ?
Valeu ... inca o dezamagire p ziua d azi ...stati sa o scriu in condica...
Nu mai exista nimeni care sa nu vrea nimic de la tine ? ...
Daca tot vreti toti ceva .... va dau o mare ....
...
...
...
idee ! .... Ce-ar fi sa imi stergeti nasu' si sa-mi dati un pahar de Jack ca sa ma spal de rimel, scrum si sange ?!

5 comentarii:

worsakeend spunea...

chiar..te-ai taiat in scrumiera :) ?!?eeh..inceputu e bun..la blog ma refer..adica prin sinceritate..dk pe blogurile noastre nu mai suntem deschisi,atunci unde..

bafta..si inspiratie!

M.G.Craciun spunea...

e imaginara toata treaba :)) :">

Maria spunea...

genial!:)
nu am jack dar iti pot oferi un carlsberg:))

M.G.Craciun spunea...

iti multumesc!
merge si ala ... e in top 5 :))

Gabi spunea...

foarte tare, nu stiu cati ar fi putut sa transpuna mai bine ideile care reies din articolul tau :) / ma bucur cand aud de oameni interesati de voluntariat. sunt putini dar cu timpul.. exemplul nostru o sa fie urmat :D / thanks dar nu-s asa bune fotografiile, sunt doar un copil / succes in continuare si sarbatori fericite :)