marți, 1 ianuarie 2008

2008 !!!


Am intrat in 2008 si as vrea sa fac o urare dar mi-este frica ca imi vor iesi pe "degete" vesnicele "La multi ani!", "Sa fiti fericiti!", "Un an nou cu noroc!"...
Eu vreau doar sa va spun ca nu intotdeauna inceputul este sfarsitul ... puteti sa va pastrati visele din 2007, 2006, 2005 ... 2000...1993...1990.... (si tot asa) , in fond, sunt ale voastre, nimeni nu vi le poate lua !
Deasemenea... puteti sa mai luati cateva in carca ... ca parca niciodata nu sunt destule...
In principal va doresc un an in care sa acceptati sansele care vi se ofera... un an in care sa va permiteti sa fiti fericiti... un an in care sa reusiti sa faceti CEVA !
Ar trebui sa priviti mai des apusurile... si sa iubiti broastele ... nu neaparat fiindca au ceva special ci fiindca exista... si trec prin viata topaind... asa cum ar trebui sa o faceti si voi !

5 comentarii:

Anonim spunea...

Awww >:D<
La multi ani si tie :*

Maria spunea...

La multi ani si tie:D
Si sa fii un exemplu de broscuta care trece prin viata topaind pentru toti cei din jurul tau;;)
(ce urari mai fac si eu#-) )

worsakeend spunea...

chiar..niste sfauri inteligente!!si u sa fi sanatoasa..sa poti "aduna"amintirii cat mai happy :))

Anna spunea...

E frumos sa treci prin viata "topaind" si cu zambetul pe buze!Iti doresc o viata care sa sa nu-ti arate si partea mai putin "roz" sau..."verde" pentru a fi in ton cu broscutza :)! Astept sa te mai citesc!

InaX spunea...

doamne ador obsesia ta pt broscutze :D
divinaaaaa