duminică, 28 decembrie 2008

Ciudat...


E ciudat cum de tanjim toti dupa prietenie, si nu orice prietenie... o prietenie trainica... care sa se comporte ca un cascador profesionist ...
Un prieten constant... caruia sa-i poti spune orice... in care sa-ti poti plasa si cel mai ireal vis...
Un prieten pe care sa-l suni la 3 dimineata si sa doarma fara sa sforaie... cat sa crezi ca te asculta...
Un prieten care de Craciun iti da o imbratisare atat de calduroasa incat uiti de cadouri, de vasele nespalate din chiuveta si de pata de vin rosu de pe covor...
Si este, vine, crede, viseaza, doreste, ajuta, crede din nou, sprijina, iubeste, saruta, cere, a fost.

4 comentarii:

Mihai spunea...

Hey, tu ! Cum ai reusit sa te lasi de fumat? Eu nici acum nu pot.

M.G.Craciun spunea...

cu grija :)) m-am lasat de plictiseala.

fata cu floarea din vioara spunea...

Draga mea draga...nu mi-ai povestit decat tangential de prietenii. Stiu ca poti mai mult, pentru ca stiu ca o simti. Nu stiu insa cat de mult vrei sa dai din tine aici, pe plan virtual. Let's give you a hint: o prietenie in care, atunci cand unul din cei implicati se loveste fizic intr-o parte a corpului voluntar sau involuntar la un capat al lumii, celalalt aflat la polul opus simte durerea fizica ce il sageteaza pe prietenul sau. Exemple sunt multe...prietenii sunt putini. Dar cei care sunt, ai grija sa merite cu adevarat. Nu de alta, dar tu esti suma lor, tu esti ceea ce lasa ei in tine. Hai sa filosofam si sa impartasim idei si experiente si poate iese ceva frumos de aici, poate ne dam seama de un adevar uitat de vreme. Te sarut cu drag! A ta, Sabina

M.G.Craciun spunea...

Am povestit doar tangential de prietenii fiindca am inceput sa fiu superstitioasa intr-un fel. Am ajuns sa cred ca odata ce strig in gura mare "Uite, omu' asta ma iubeste. Pe omu' asta il iubesc. Are coloana vertebrala si imi va fi alaturi mereu." atunci vraja se rupe... ceva din noi dispare si implicit prietenia se deterioreaza... Urasc "mai dragut ca-i mai rarut"-ul ... Urasc sa se strice ceea ce eu iau for granted. Urasc multe si in acelasi timp iubesc ideea de prietenie. Voi scrie despre ea.... si vom abera intr-un dialog lung... despre durerea psihica reflectata in cea fizica, despre telepatia sentimentelor si gandurile omului in momentul in care si-a gasit un seaman pe care se poate baza...
Acum sunt un pic obosita ... si chiar speriata. Dar voi scrie, iti promit.
Esti unul din putinii oameni care cred in mine. Iti mltumesc !