sâmbătă, 17 ianuarie 2009

Curatenia de primavara.

Si ce daca e ianuarie? Eu incep sa simt primavara...
O simt in toate oscioarele corpului meu neascultator.
Si... o pretuiesc, asa ca o voi trata cum se cuvine, cu o curatenie de mana intai!
Incep cu mintea si termin cu sufletul... sterg grijile, matur suspiciunile, aspir geloziile, spal gandurile si apoi aerisesc peste tot.
Cireasa de pe tort ar fi presararea cu nuferii broastelor cu negi de vise... dar nu sunt sigura daca sunt in stare sa le fac pe toate intr-o zi...
O iau treptat... ma linistesc, imi gasesc echilibrul.
Astazi imi contabilizez visele si apoi le las sa zburde...
Spre ce? Conteaza? Oriunde!

5 comentarii:

Anonim spunea...

foarte frumos...poate ma determini si pe mine sa fac curatenia asta :>..ca la mine nu se face niciodata..si asta e o problema :P..si vezi ca mai avem cel putin 1 luna de iarna..sa nu te pregatesti prea devreme si dupa aia sa astepti :))

M.G.Craciun spunea...

pai pot face curatenie din ce in ce mai des... sau cel putin sa o pastrez... mare problema :))
si da... ti-ar trb si tie una ... deocamdata simte aerul meu curat... si... mai simte inca ceva: ceea ce vreau sa simti, INVIDIE !!! :))))))

Mihai spunea...

Curatenie? Cateodata as vrea sa mai fiu adolescent. As vrea sa zbor, sa ma joc cu un catel pe pajiste... "Ramane sirul pasilor
Si se pierde-n infinit Acolo unde ochii dor"

Anonim spunea...

anapoda cu zapada asta...privara mai trebuie sa astepte...sau
oricat incearca zapada sa te incurce...tu poti astepta linistita si pregatita primavara...:P

M.G.Craciun spunea...

eu am imbratisat de atunci primavara.. si o voi pastra in mine cat de mult pot :D