duminică, 26 iulie 2009

Viitor


OK, recunosc, ma gandesc la viitor. Poate chiar prea mult. Asta e, sunt o persoana care se gandeste mult la viitor.
Daca pe mine nu ma deranjeaza sa-mi distrug surprizele sau asteptarile... care e problema altora ?
De ce trebuie mereu sa se trezeasca unu sa-ti spuna "Hai, ba, traieste clipa!"
Poate eu nu vreau sa traiesc clipa asta! ...dar nu pot nici sa mor si sa ma trezesc peste 6 zile... asa ca nu ma gasesc intr-o situatie prea placuta.
Ar trebui sa apreciati ca nu va inund cu vise, pareri optimiste si basme despre viata perfecta si iubirea vesnica.
Ma gandesc la voi... nu sunt egoista. Lasati-ma sa visez... si poate o sa incep sa si traiesc... de maine.
Nu, maine e prea departe si pana atunci ma razgandesc...
Ideea e ca o sa traiesc cumva, imi amintesc in cele din urma.
Vreau sa pot sa stau langa un pom din parc si sa mangai cu privirea linia orizontului...
Si daca aveti de gand sa ma bateti pe umar va voi spune ca gandesc si vreau sa fiu lasata in pace.
Mai bine sa par o nebuna inteligenta decat sa va uitati la mine ca la cea mai mare imbecila ("Eugh, viseaza... nu stie ca suntem in secolul XXI?").
O sa traiesc in curand... just wait and see, scepticilor!

Un comentariu:

gabipies spunea...

Si asa a fost!

Si ma bucur mult pentru tine :X

And I so damn miss you :( [sa-mi fie rusine ca zic asta avand in vedere cat de "departe" locuim... mea culpa! :) {scz de smile :-s :)) } ]