joi, 13 mai 2010

Astazi




Astazi ma joc cu tine,
Zambesc si ma invelesc in buzele tale...
Astazi scriu si iti recit,
Ma incrunt si ma ascund sub gene
Incep sa alerg si...si...
Si cad somnoroasa in bratele tale
Astazi, astazi, astazi
Ma supar si tip si plang
Si zambesc si iar plang
Ma uit spre orizont si vad un nor
Te alung si adorm pe el obosita
Pana ma tragi de picioare inapoi jos
Si-mi spui ca stau prea aproape de soare
Ti-e frica de razele lui...
Te mangai si iti dau un sarut pe coltul gurii,
Stii tu, pentru zile gri
Fiindca in cele negre sunt langa tine
Si te tin in brate.
Dar astazi? Astazi tremur si cant
Suspin si ma stramb ca un copil
Te strig si te strang
Si vreau sa nu pleci.
Ajuta-ma, iubeste-ma...
Scrie-mi numele in saruturi
Si streseaza-mi toanele
Imbratiseaza-mi visele
Si te rog fii alaturi de mine... astazi.

8 comentarii:

Florea Mihai Ionut spunea...

imi plac postarile. Dar cand te mai aud si eu cantand:D?

Anonim spunea...

Felicitari pentru blog si pentru ceea ce spui pe aici.Ma bucur ca mai exista oameni care gandesc asa :)
Mult succes in continuare

metafizicx spunea...

:) nice

M.G.Craciun spunea...

Ionut, cantand nu o sa ma mai auzi. M-am lasat de sport. Incerc sa-mi pun ordine in viata si amputez tot ceea ce nu imi mai aduce senzatii de aceasi intensitate cum imi aminteam. Caut mereu ceva nou, vreau sa fiu dependenta de viata si sunt sigura ca voi gasi o gramada de obsesii care sa ma tina ocupata in fiecare moment.

M.G.Craciun spunea...

Multumesc mult Denisa, sper sa nu te dezamagesc in continuare. Imbratisari calduroase!

M.G.Craciun spunea...

serban, you have a nice thing going on your own blog! congrats!

gabipies spunea...

"Te mangai si iti dau un sarut pe coltul gurii,
Stii tu, pentru zile gri
Fiindca in cele negre sunt langa tine
Si te tin in brate."
Superb!
:X:X:X:X
Pot oare găsi cuvinte suficient de cuprinzatoare pentru a comenta asta? Cred că nu... Așa că voi face o cruditate inghesuind cât mai mult posibil în ulcioare mici, mai mult sau mai putin melodioase, pictate in culori calde ori nu prea :))

Mă impresionează plăcut fiecare postare scrisă de tine -vorba ceea, rare da' bune-, și asta în primul rând pentru că pui suflet; iar principiile tale răsună în ceea ce faci/spui(deci scrii). :D

Mă bucur că ți-ai făcut puțin timp să ne mai luminezi și privirile noastre, înfometaților de foneme cu sens [:))], cu câte o fărâmă din gândurile, sentimentele și cugetările lu' matale b-) :X :))

Știu că este poate o perioadă mai încărcată, însă o să fie bine, you'll see. Îți țin pumnii! Mai e un pic și scapi :>

Rosaline spunea...

este o poezie cum rar intalnesti. Profunda si jucausa in acelasi timp, senina si innorata. Imi place la nebunie!