joi, 14 februarie 2008

Beautiful ones

Maria (DreemsInABeerCan) a venit cu o idee originala ... a deschis jocul "Leapsa cu Beautiful Ones"... a pus pozele cu "alegerile ei" si a dat mai dreptate...
Am fost lovita ... asa ca trebuie sa ma sacrific:
Astia sunt ai mei :

Un copil... orice copil... Doi indragostiti... oricare doi... Prieteni alaturi de prieteni... oricare... Un om oarecare: Toate broastele din lume:Dupa parerea mea, exista frumusete in orice... n-am prea restrans cerul, nu ? Ups...
Dau mai departe Afinutzei, Andrei si Inei

7 comentarii:

Maria spunea...

ador aia cu "un om...oarecare"
simply brilliant:)

M.G.Craciun spunea...

Multumesc, multumesc :">

Maria spunea...

eu iubesc broasca aia<3

M.G.Craciun spunea...

Eu iubesc toate broastele :X si tot ceea ce vad doar eu la ele...
Wtf ... e Valentine's Day ... ma iubesc si pe mine :x

madz spunea...

nu mai e valentines..stiu ..dar tot mai facut sa zambesc ;)
great entry.

madz spunea...

#m-ai facut sa zambesc :D

Anonim spunea...

Dap...Si mie mie dor de 14 feb:)