joi, 7 februarie 2008

Vine Valentine's Day ...


Parca atunci cand esti singurel cuc nu-ti mai surade ideea de Valentine's Day ... targu' de cadouri din Dalles iti face greata iar entuziasmul cu care pustoaicele de 14 ani cumpara cadouri te oripileaza...
Totusi am reusit sa intru in Dalles. Dupa o mare de cacaturi roz am gasit un stand unde erau vreo 40 de broaste ... de mi-am lasat balele acolo...
Revenind la oile noastre indragostite ...
Mai... ce pot sa zic? Fiecare cu ale lui, unii iubesc si sunt fericiti, altii iubesc si sunt la pamant iar cei din urma nu iubesc si nici ca le pasa...
Eu una nu stiu unde ma incadrez ... dar nu e asta problema ...
Daca sunteti cu dragostea pana la urechi, atunci faceti ceva care sa conteze ... ceva de tinut minte... din propria initiativa ...
Daca nu sunteti indragostiti... macar va puteti distra la un group hug la TNB pe la 18:00 ... iar apoi in Suburbia cu IOD si COMA la 20:30.
Happy Valentine's Day de acu' ... make me happy si get me o broasca din Dalles...

5 comentarii:

Maria spunea...

si ca in fiecare an sunt singura
sa-l calce trenu p ala care face sa fie asa=))
ata ete...
mdea o sa caut o broscutza pt tine:*

Maria spunea...

uite ceva ce nu inteleg:
e o dovada de iubire o inima imensa de plus si o cutie de bomboane? I mean, da...poate pentru unele e dragut sa le umple iubitu' de nimicuri peste care mai tarziu se va aseza praful si nu vor mai fi la fel de stralucitoare ca in ziua cand le primesti.
Oricum, Valentine's day mi se pare exagerat (si nu, nu zic asta numai pentru ca...da, si eu sunt singura-may I join the club?;;) )ci pentru ca, in primul rand e inca una din chestiile pe care le-au furat romanii de pe la cine au apucat, si apoi, e ziua in care oamenii fac exact ceea ce mie, personal, nu imi place deloc: exagereaza cu nimicurile.
Daca se spune ca e ziua indragostitilor, atunci hai sa demonstram intr-adevar cat de indragostiti suntem, altfel decat prin lucruri mteriale...:(

M.G.Craciun spunea...

sincer .... habar n-am ce e cu aceste cadouri ... mie in general imi place sa daruiesc fara scop ...totusi... pentr unii, valentine's day e una din putinele ocazii sa capete ceva ce ar putea dura mai mult decat relatia propriu-zisa... cate plushuri n-aveam oare...si nu le putem darui sau arunca... "ah...asta e de la george... cat de frumos era totul atunci..."
recunosc ca este o sarbatoare superficiala... dar in momentul in care te simti obligat sa cuperi ceva... tu devii superficial... ideal ar fi sa facem gift-uri cand simtim... dar nu toti gandesc asa...

InaX spunea...

Valentine's day sucks!
eu in fiecare an fac campanie anti valentines :D si anul asta nu va fi diferit

M.G.Craciun spunea...

Eu pastrez starea neutra... o sa fie o zi ca oricare alta ... poate un pic mai gretoasa... dar .. trece cu lamaie... si multi multi prieteni ...