joi, 14 august 2008

Viitor...

Mi-am vazut viitorul...
O sa vi-l descriu detaliat si voua...
O sa fiu o babuta cu paru alb-alb (nu o sa ma vopsesc deloc)... o sa imi beau de dimineata cafeaua facuta dupa o reteta veche ... iar apoi o sa-mi hranesc cele 2 pisici...
O sa ma iubeasca toti copii de pe strada fiindca o sa le fac mereu prajituri si o sa le cumpar seminte...
Mamele lor ma vor iubi fiindca o sa am mereu grija de plantele lor atunci cand pleaca in vacanta si de copiii lor atunci cand se duc la petreceri...
Pensionarele vor vedea in mine o sansa de a-si face cumparaturi fara efort si de a manca fara sa fie nevoie sa ridice macar o coaja de morcov...
O sa ma stie vanzatoru' de la colt drept "doamna batrana care s-a reapucat de fumat la 80 de ani si lasa mereu bacsis"...
O sa ma plimb mult prin parc... o sa ma uit la copiii care se joaca in nisip si o sa incerc sa ghicesc cum ii cheama...
O sa am mereu privirea in departari... asteptand ceva ce nu mai vine...
Daca se va aseza un cuplu langa mine, nu ii voi privi... dar la plecare le voi spune sa profite de fiecare clipa impreuna...
Voi fi cea pe care toti o iubesc dar nimeni nu o viziteaza doar de placere...
Nu ma voi uita la telenovele... in schimb voi hrani porumbeii si imi voi cumpara in fiecare zi flori care sa-mi bucure camaruta...
O sa imi admir frumoasele riduri de la ochi... si chiar voi fi mandra de ele fiindca sunt urmele unei vieti de zambete...
Nu o sa regret niciodata ca am avut incredere in oameni... fiindca in fiecare exista cel putin un gram de bine...
Iar eu l-am simtit... am trait... am iubit... am visat...

Niciun comentariu: