vineri, 29 august 2008

Decizii, decizii...


M-am cam saturat sa gandesc fara sa spun. Mai pe scurt mi-as dori sa am un aparat mic si dragut care sa imi inregistreze gandurile. Nu de altceva, dar atunci cand incerc sa le rostesc/scriu... parca se schimba nitel. Iar mie imi plac mai mult in stare bruta, pline de viermi si noroi.
Vreau sa postez mai des pe blog fiindca nu duc lipsa de idei... mai mult ma seaca ca blogul n-are o tema exacta si ca aberez aiurea... dar e al meu... asa ca azi am decis ca mi se rupe.
O sa scriu ce vreau... fiindca... POT!


Iubirea din punctul de vedere al femeilor... fuck it... chiar vreti sa scriu degeaba cele mai gretoase gesturi, dulcegarii, etc. la care va puteti gandi?
Da, dragostea la femei = ganduri pline de sperante, planificarea viitorului in 12 etape, griji referitoare la propria persoana si, partea mea preferata, griji legate de ce gandeste tovarasul mascul.
Acum trecem la sexul tare (chiar daca nu e mereu tare)?
La ei iubirea e ceva in genul "Daca o sa-mi gasesc timp... o sa-ti dedic cateva minute... nu-ti promit nimic... da, sigur iubito... si eu!... Nu mai pot vorbi acum... promit sa te sun inapoi.."... si nu suna... si uita... si nu intelege apoi de ce esti suparata aiurea... si nu prea stie ce e in capu' lui... si nu, CLAR nu se gandeste la ce e in capu tau (nici tu nu stii sigur asa ca nu-l judeca)...
Greseste cineva?
Nu...
Fiecare are felul lui de a iubi... sau de a se preface ca iubeste...
Fiecare are indoieli si probleme...
Fiecare stie ca celalalt traieste chiar daca in unele perioade se incapataneaza sa ignore existenta lui.
Totusi prioritatile nu sunt aceleasi... orgoliul nu e acelasi... sacrificiul difera...

Chiar daca pare imposibil... o femeie poate sa-si sune toata ziua iubitul din gelozie, nu de dor...
Iar un EL poate sa nu o sune 2 zile pentru ca vrea sa vada daca EA ii simte lipsa... nu din indiferenta...

Nu judecati... sunt multe variabile...
Si... crede-ma.... daca nu te iubeste asa cum vrei tu, nu inseamna ca nu te iubeste!

Un comentariu:

InaX spunea...

bai broscutzo mica..offtopic...tu il sti pe duma?alex duma?ca vad o poza cu un tip in blue acolo la "prietenie" si actually he's my friend too.ce mica e lumea :|