vineri, 12 septembrie 2008

Top

Asta este topul meu… in ordine alfabetica… fiindca sunteti la fel, sunteti cei mai buni prieteni ai mei.
Ale, imi esti prietena de cand aveam 12, 13 ani ?! Pare o vesnicie poate dar nu e nici pe zecime din cat va dura prietenia noastra in continuare. Ne vedem rar si imi pare rau… Dar si atunci cand ne vedem… VALEUUU! Tipi buni urmariti prin supermarketuri, filme la care radem pana incepe si sala sa rada de rasul nostru, frappe-uri esuate, dorinte puse la balata din Plumbuita, cantatul de Abba in fata la TNB… sunt doar putine din lucrurile care ne amintesc de faza ca … orice s-ar intampla, oricat ne-am schimba si oricat timp ar trece, prietenia noastra va ramane mereu la fel. Sincer, te iubesc!
Alecs, my first bro, pe noi ne uneste veselia, rasul ore in sir la telefon, misto-ul pe care il scoatem la iveala din orice problema care ar fi fost dramatizata la extrem de niste personae normale la cap. Te iubesc pentru glumele tale care vreau-nu-vreau imi aduc un zambet pe buze oricand si pentru zilele in care mergeai pe idea “Fii barbata Zoe” si ma scoteai din sevraj. Esti cel mai optimist, cantator si fericit om pe care-l stiu. Iti multumesc ca imi esti prieten!
Becu’, old mate, stiu ca pot sa te sun oricand si sa propun o iesire... si esti unul dintre putinii oameni cu care pot sa ies fara sa trebuiasca sa cheltuiesc un singur leu. Fiindca tie ti-e indiferent daca stam si bem un suc sau pur si simplu ne trantim cururile pe o banca in circ si vorbim despre te-miri-ce pana cand se insereaza. Cu tine am dansat desculta, aproape am adormit in bratele tale uitandu-ma la T.V., am vorbit despre orice si am inceput the school of rock (nu filmul ci pasiunea pentru rock in general). O sa tin mereu minte cel mai sincer om pe care l-am cunoscut vreodata si acoperirea mea pentru a sta cu Mircea in a 7a si a 8a. Te iubesc, ba!
Broscoi, esti un om tampit! Si stii ca o zic in sensu bun. Ma cunosti extreme de bine, am ras impreuna, am plans impreuna, am dormit impreuna, am facut baie in fantana publica impreuna, am baut cocktail (cu Ouzo, iaurt, prigat, piper, ketchup extra iute, cafea vie) impreuna, am turnat bere fara numar impreuna, am plecat la 3 noaptea pe deal impreuna… Esti singurul om care stie cum arat cand ma trezesc treaza, cand ma trezesc mahmura, cand ma trezesc adormita… chestii d-astea. Pentru mine, conteaza! O sa fim mereu unu’ alaturi de celalalt… stiu asta!
Dy, esti cea mai veche prietena a mea… Imi amintesc si acum ca prima oara cand ne-am vazut ne-am certat pentru o minge galbena. Cati ani au trecut de atunci, 7,8 ? Ne jucam de v-ati-ascunselea in casa, aruncam bulgari in oameni, ne uitam cu binoclu la oameni in casa si ieseam afara sa stam la aer in gradina pe paturici. Anii au trecut, am ajuns sa mergem impreuna spre ore (atunci cand nu intarziam eu si plecai singura) si sa stam impreuna atunci cand asteptam un tramvai cu trepte. Totusi, imi esti inca cea mai buna prietena si mereu o sa ma bucur sa ies cu tine in parc ca sa cautam niste amarate de papadii cu care sa facem poze.
Fulga, my dear milky cow, noi ne-am cunoscut in liceu clar… dar nu sunt sigura daca prin intermediul voluntariatului sau al corului… Faza e ca esti deosebita, nu fiindca aai lapte colorat sau ceva. Ai un suflet bun si un nas care parca zambeste non-stop. Mereu gata sa iti pui pielea-n bat pentru altii… mereu sufletu petrecerii. Imi amintesc cu placere de momentele de joaca si de cantat Nebunu’ de alb… Imi esti draga si o sa-mi fii in continuare chiar daca te duci peste mari si tari in the land of all possibilities.
Irina, dulcea mea minune... esti o prietena buna si calda. Intotdeauna te-am gasit bucuroasa sa iesi cu mine sau sa vii la mine sa mananci prajituri. Ca nota de subsol, esti singura persoana care s-a lasat machiata de mine, stiai? Ca sa vada tot romanu’ cata incredere ai tu in mine (n-ar fi trebuit). Imi place ca esti un om deschis la cap, un om fara vicii, un om destept. De asemenea imi place ca esti capabila sa te strambi si sa te cateri in copaci. My pretty pretty friend!
Issa, draga mea capusa frustrata, pe noi ne-a unit o nenorocire, dar ne-a unit bine. Esti cea mai buna prietena pe care si-ar putea-o dori cineva. Libertate, iubire, grija… toate aceste idei se reunesc in tine. Esti fiinta aia blonda care zambeste si apare soarele pe cer. Ma simt asa de bine cand merg cu tine pe strada… ma simt mandra. Prietenia noastra a trecut prin multe… si va trece in continuare pana o sa dea faliment Domnium, o sa dispara ratatii care vor sa faca poze cu noi si nu va mai exista ziua de vineri. fata de tine mi-am deschis sufletul si nu mi-a fost frica
Iuby (alias. Iulia F), esti o blonda de aur. Nu stiu cum ma suporti cu toate crizele mele, telefonu’ inchis sau pur si simplu nelalocu lui, intarzierile mele repetate si lenea constanta care ma poseda intre 9 si 12 dimineata. Esti rabdatoare, pacifista si haioasa… Mereu gata sa sari cu “stai ma ca poate are omu’ un motiv sa fi facut asta…”. Desigur, momentele pe care le impartasim atunci cand ne intalnim sunt nepretuite… ca de exemplu muncitorii, strada Turnatorilor, lume din metrou’ care ne credea lesbi, cioara care bea de la fantana… si nenumaratele moment e in care pur si simplu vorbeam despre puradeii nostril imaginary (deocamdata). Iti multumesc ca ma iubesti! Ah da, si eu!
Jo, prin cate am trecut noi 2 amiga… baruri, ratatul public nr.1, sleeping or not sleeping this is the question, the gym, betii, tigari, piedici puse prin central orasului… Ah… imi place asa de mult cand tragi de mine sa fac ceva. Ma ambitionezi, ma faci sa ma simt bine, imi ridici mereu moralu’ chiar daca nu-ti plac tie momentele alea “dulci de-ti vine sa borasti”. Stiu ca ma urasti fiindca mereu am scuze si fiindca intotdeauna telu’ meu nu e de partea ta. Totusi eu tin mult la tine si cred ca o arat…
Jully, fiinta adorabila si totusi rautacioasa ce esti, imi esti una dintre cele mai bune prietene fiindca stiu ca ma pot baza oricand pe tine chiar daca tu nu pe mine. Adica, mereu te ratacesc in drum spre Lipscani, uit sa vin unde-mi spui, intarzii… chestii d’astea inofensive… Totusi nu le fac cu rea-intentie, pur si simplu sunt ametita si tu ma iubesti si asa chiar daca pari cam tepoasa si cu greu scot niste declaratii sincere de la tine. Hai noroc, la cat mai multe zile fara stropi pe pantalonii albi!
Lucian, te iubesc! Omule... esti unic! Stiu ca oricand ma pot baza pe tine sa spargem niste seminte, sa fumam, sa cantam, sa ne uitam la filme pe care nu le vedem pana la sfarsit fiindca te plictisesti, sa salvam pisici, sa stam macar 5 minute impreuna la colt de bloc fiindca mi-e rau sau sa mergem in Ikea sa mancam. (n-am vrut sa rimeze). Te admir fiindca atunci cand vrei ceva, obtii. Si de asemenea te admir fiindca esti un om care a devenit mai bun, un om alaturi de care ma simt protejata si un om care imi e prieten. “strawberries, cherries and an angel’s kiss in spring... ”
Maimu’, esti o prietena atomica... zvapaiata, nebuna si, ca sa te citez, “cateodata un pic prea mult pentru ceilalti” dar nu m-ai dezamagit niciodata... Intotdeauna gata sa sari coarda, sa ma incurajezi in lasatu’ de fumat, sa razi si sa dansezi.... gata sa faci baie cu aburi Lipton si sa bei palinca doar for the sake of it. Imi plac bancurile tale si imbratisarile tale si perlele tale. Imi esti prietena fiindca ma intelegi si ma sprijini si ma bagi mereu in seama pe mess chiar daca te stresezi ca raspund cu un melc schiop pe ora. Te chero!
Miruna, ma seci cu plecatu’ tau 3 luni pe vara in Calafat... dar trec si peste asta. Te iubesc pentru ca esti lenesa si totusi ambitioasa... pentru noptile in care am invatat la latina (mai mult obligat-fortat), pentru episoadele din Criminal Minds pe care le-am vazut impreuna, pentru felu’ in care te milogesti de mine cand e plecata maica’ta si vrei sa vin cu tine si pentru fata aia a ta care ma sperie si in acelasi timp este total adorabila. Vizitele la noi acasa (adica in Genesis) si martini-urile si berea de dinainte de punerea notelor la purtare sunt doar 1% din cate am facut impreuna. Vai doamne... si cate o sa mai facem !!! Abia astept!
Ninu, esti destept da-te-n sange, capabil sa copiezi (mai mult din lucrarea mea decat din copiutele tale minuscule) si un mic vampir alcoolist . Cand iti amintesti sa dai mesaje ma faci sa rad juma’ de ora... si cand sunt suparata ma ciufulesti sau te uiti cu puppy eyes si imi trece. Desigur, cand ai tu nervi imi faci si mie. Iar atunci cand porti tricou’ tau portocaliu imi vine sa-ti sparg capu’ da’ tot te iubesc. Pentru ca mereu incerci din rasputeri sa fii cel mai bun... si intr-o privinta ti-a reusit... esti cel mai bun prietenal meu.
Roxuz, pustoaica mea perversa, mi-ai furat inima repede si ai pastrat-o. M-ai lasat sa povestesc ore in sir, am cantat impreuna, am mancat seminte impreuna, am baut impreuna, am vorbit la telefon despre carnea plutitoare si am cantat la metrou in concurs cu un colorat manelar. Imi place ca esti o fiinta care chiar ma asculta si esti in stare sa-mi dai sfaturi si sa ma dadacesti cu tips-uri kinky. I love you cause you are “una musa che” m’inspira...
Sandokan, pe noi ne-a unit un plan tampitel si relativ imposibil... Si nu stiu cum am ajuns sa iesim impreuna, sa bem Cosmopolitan impreuna, sa ma duci acasa cand eram beata pe 15, sa dorm la tine, sa-mi imprumuti cartile tale preferate, iar eu la randu’ meu sa-ti imprumut visele mele si amintirile mele. Imi pare asa de rau ca nu te-am cunoscut mai devreme cat sa avem mai mult timp... Dar nu conteaza, te intorci tu... Nu ma parasesti... Esti mica, aiurita, visatoare, idealista, caterincoasa (scuze de cuvantul cocalaresc) si iubitoare de Fane, Xty, si Zuza.
Shorry, soricelul vesel, esti blonda! Stii ca o spun cu tot dragul in suflet avand in vedere ca si eu sunt blondaX2 (la mine se pune si interioru’, nu numai ambalajul). Esti o actrita desavarsita si excelezi si-n desenat si cantat. Mi-am dorit de mii de ori sa fiu ca tine... sa fiu frumoasa, desteapta si modesta same time. Am avut o prietenie plina de simboluri ca Lipscani, Magheru, clatite, Dalles, Carturesti, desen, jurnale, etc. Mi-e dor de tine... si inca esti one of the bests... fiindca esti singura persoana pe care nu am mintit-o niciodata.
Silviu, ah cat ma chinuiesti tu. Ne certam ca doi blonzi desi doar unul dintre noi e, nu spun care. Totusi nu impacam intr-un final grandios... desi suntem diferiti si tampiti si cum mai vrei tu... Esti un om bun chiar daca latri din cand in cand... Ai sufletul plin de vise si sunt sigura ca ti se vor implini... fiindca meriti, fiindca poti, fiindca vrei si fiindca asa trebuie sa fie. Sper ca atunci cand o sa fii un mare procuror respectat si cautat sa nu uiti de mine. Sper sa vezi ca in ciuda prostiilor pe care le fac, tin sincer la tine.
Tane, omul cu vocea mea preferata, ce sa-ti zic tie ba? Nu ti-am zis deja totu’? Esti persoana pe care imi exersez cel mai des misto-urile dar care mi le serveste inapoi cu succes. Bine, nu chiar pe toate... (acu’ ma dau mare). Pai, esti genial. Esti saritor (sari mai ales la bataie cand ti se ia corido din mana), fericit in mare, afectuos si copac. Nu sunt sigura ca tii la mine... depinde de starea in care esti... cateodata mai mult... cateodata mai “Zuza, taci!” ... cateodata “Hai, ma, Zuza...”... dar in mare, eu zic ca da. (chiar daca rad constant de “cele 3 cosuri”). Si eu te iubesc Tane!

Aici e TOPUL meu! (click on "TOPUL" to see my top)

Niciun comentariu: