marți, 16 septembrie 2008

Aberatii de septembrie...


"În tine-mi pun toată speranţa
Şi-ţi zic:
- De-acum pentru mine fii totul,
Iar eu
Voi fi pentru tine acelaşi ateu,
Ce-afară de tine nu crede-n nimic."

Ma voi rupe de ce a fost pana acum. Voi trage o privire la ce va urma si voi merge pe principiul "tot ce am este ce simt"...
Nu ma voi demoraliza...
Nu voi gandi.
Pur si simplu ma las purtata de valul sentimentelor... voi merge ca un orb, indrumata de ganduri.
Voi trai intens, voi construi castele de nisip si voi salva broaste.
Viitorul nu conteaza, eu contez!
O sa-l iubesc fiindca pot. O sa vorbesc chiar daca nu am nimic important de zis. O sa scriu atunci cand imi cere inima. O sa las muzica sa-mi imbete capul in zilele stresante...
O sa invat sa fiu prietena cu mine, o sa invat sa ma iert... fiindca vreau sa am o viata in care sa se poata uita oricine... dar sa se regaseasca doar cel ce mi-a lasat sufletul linistit.

Niciun comentariu: